Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia wady towaru, możesz złożyć reklamację w sklepie z tytułu rękojmi. Uprawnienie to przysługuje Ci w terminie 2 lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.

W takim przypadku wadliwy towar prosimy odesłać na adres:

Drzewny Ekspert Marcin Leszczyński
Źródlana 25, 16-030 Supraśl

wraz z dowodem zakupu oraz opisem reklamacji.

Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

W przypadku uznania reklamacji, Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad.

Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, możesz wybrać między naprawą towaru, wymianą towaru na wolny od wad, obniżeniem ceny towaru lub odstąpieniem od umowy sprzedaży.

W przypadku uznania reklamacji, zwrócimy koszty odesłania wadliwego towaru.

 

 

ZWROT TOWARU – ODSTĄPIENIE OD UMOWY – KLIENCI NIE BĘDĄCY PRZEDSIĘBIORCAMI

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient dokonujący zakupu na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.


Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym towarem.


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia. Najlepszym sposobem na zachowanie terminu odstąpienia od umowy sprzedaży jest wysłanie jednoznacznej informacji dotyczącej wykonania przysługującego Klientowi prawa listownie lub drogą elektroniczną.

Następnie w terminie do 14 dni, od dnia poinformowania o odstąpieniu od umowy sprzedaży, należy zwrócić towar (osobiście lub wysyłając).

Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrócimy wszystkie dokonane przez Klienta płatności, w tym koszty najtańszego sposobu dostawy towaru.

Zwrot płatności dokonany zostanie w ten sam sposób, w jaki dokonano płatności za zwracany towar.

Zastrzegamy sobie prawo do dokonania zwrotu płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej
Nie można odstąpić od umowy sprzedaży towaru, który został użyty w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

 

 

ZWROT TOWARU – ODSTĄPIENIE OD UMOWY – KLIENCI BĘDĄCY PRZEDSIĘBIORCAMI

 

Każdy przypadek chęci zwrotu towaru zakupionego przez Klientów – Przedsiębiorców będzie rozpatrywany indywidualne.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl