

Darmowa dostawa już od 699,00 zł.

Karabinek CT Concept TGL
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Karabinek HMS to najważniejszy karabinek w wyposażeniu każdego wspinacza. Concept TGL został wyposażony w dodatkowe ruchome ramię, które po wpięciu w łącznik uprzęży, zapobiega przekręcaniu się karabinka w czasie asekuracji. Rozwiązanie to doskonale sprawdza się w czasie współpracy zarówno z przyrządem Climbing Technology Click-Up, jak i każdym innym przyrządem asekuracyjnym dostępnym na rynku.
Karabinki HMS Concept zostały zaprojektowane dla wspinaczy ceniących sobie przede wszystkim wygodę i bezpieczeństwo, zwracających jednak dużą uwagę na rozwiązania techniczne oraz wagę sprzętu który muszą nosić w plecaku czy też przy uprzęży.
Kuty na gorąco, wielopłaszczyznowy profil 3D, umożliwił znaczącą redukcję wagi karabinów. Ta nowa technologia kształtowania wydaje się być przyszłością w dążeniu do produkcji lżejszego sprzętu wspinaczkowego, przy jednoczesnym podnoszeniu jego wytrzymałości.
Klasyczny kształt karabinka typu HMS („gruszka”) pozwala na bezpieczne używanie go jako karabinka do asekuracji w każdej sytuacji. Odpowiednie wzmocnienie krawędzi najbardziej narażonych na tarcie gwarantuje zachowanie maksymalnej trwałości i bezpieczeństwa, które wymagane jest od sprzętu wspinaczkowego.
Optymalizacja kształtu oraz dbałość o ergonomię, pozwalają na łatwe manipulowanie karabinkiem. System Catch Free (bez ząbkowy) zapobiega przypadkowemu zaczepianiu się zamka o inny sprzęt wspinaczkowy (pętle, przyrządy, szpejarki).
Jak każdy karabinek Climbing Technology, również Concept TGL , jest - przed opuszczeniem fabryki - indywidualnie testowany obciążeniem podprogowym 12 kN. Dzięki temu, masz pewność, że używając go, możesz skupić się wyłącznie na wspinaniu.
Parametry:
- wytrzymałość: 23.8.8 kN,
- waga: 84 g,
- prześwit: 21 mm,
- długość: 105 mm,
- szerokość: 73 mm
- certyfikaty: CE EN 12275:2013-H, 362:2004-A/T, UIAA.
Po zatwierdzeniu wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.